Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2007 10:58 - Мисли на Наполеон I
Автор: juliannikolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25496 Коментари: 57 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 14:07


Крепостите и жените трябва да се превземат изведнъж или да се изоставят.

*

Аз считам любовта за вредна за личното щастие на хората, като мисля, че тя създава много повече зло, отколкото добро и че истинско благодеяние би сторило на човечеството онова благосклонно божество, което би отървало нас и освободило света от нея.
(Наполеон пише тази мисъл на 22 години).

*

Да, влюбен съм наистина, но винаги се подчинявам на политиката, която иска от мене да се оженя за княгиня, при все че бих предпочел да дам короната на любовницата си.

*

Разчитам на смайването и безрасъдството, на увлечението от неочакваното и смело начинание.

*

Оплакват се, че нямаме литература. Виновен е министърът на вътрешните работи.

*

Нямам приятели, като изключим Дарю; той е безчувствен и студен, затова ми подхожда. (Дарю е роднина на Стендал)

*

Може би Христос не е и съществувал?

*

В Египет бях мохамеданин, във Франция съм католик.


*

Човекът е създаден да се покорява, не заслужава нищо повече и няма никакви права.


*

Това е единственият човек с когото мога да разговорям. (казано е за Тайлеран).

*

Тия хора нямат ни сърце, ни душа Аз съм победен не толкова от съдбата, колкото от себелюбието и неблагодарността на моите братя по оръжие.  Това е отвратително. Всичко е свършено вече. (април, 1814 година).

*

Казано между нас, един жив негодник струва повече от един мъртъв император.


*

Само страхливците се страхуват от страдания.

*

Честолюбието е първата подбуда за човешката дейност. Всеки разходва услугите си, докато се надява, че ще се издигне.

*

Не ще стигне далеко тоя, който предварително знае къде иска да иде.


Тагове:   наполеон,   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Доста глупости явно е казал Напо...
12.04.2009 21:12
Доста глупости явно е казал Наполеон. Някои от изнесените горе говорят за малко първобитно мислене.Не е чудно, че така завършва...
цитирай
2. анонимен - lubov
08.07.2010 17:49
SAli Mustafa Lubovta e tocno kato jivota ne vinagi e lesno i ne vinagi nosi shtastie no kakto ne spirame da jiveem zashto da sprem da obicame ti ne se vlubvash s uslovieto ce tya sishto te obica tova ce tya obica nyakoi drug i ti iskash da ya zabravish .Bazen dusunuyor insan cok mu istiyoruz di ye aslinda okadar as ki ondan hep kaciyoruz madem ki bu kadar cok istiyoruz neden ondan kaciyoruz? bir seylerden kaciyoruz fakat neden neden bunu bu kadar zor yapiyoruz bilmiyorum bilen varsa soylesin?
цитирай
3. анонимен - insan
08.07.2010 18:52
Sali yalan soylemek beni insan yapar hic yalan soylememek beni ustun insan yapar .
цитирай
4. анонимен - ti
09.07.2010 12:39
Sali celiyat neobyasnim haos v tozi svyat ima smisIl samo zashtoto ti si v nego. Covek osiznava kolko obica nyakogo kogato go izgubi.
цитирай
5. анонимен - ask
09.07.2010 12:44
Sali Ask asla sadece ask degildir ask sadece ask olsaydi ben sana sadece ask olsun diye asik olmazdim . Ask masalin icinde baska bir masaldir.
цитирай
6. анонимен - 17
10.07.2010 15:19
SAli Kazanmak icin bazen kaybetmek gerekiyormus.nerede hata yaptim bilmiyorum ,hata yapmak beni dogru yola cikarmaz fakat hata yapmadan da dogru yola cikamazsin bu yuzden de hata gereklidir .insan cok kolay hataya duse bilir cunki tum insanlar hic farkinda olmadan cok fazla gurur yapiyor ve bu gururlari onlari cok zayif yapiyor buna bende dahilim.asla gururdan yeleklerimizi cikarmiyoruz cunki soguktan korkuyoruz soguk nedir?.hayatimda hic bukadar haci cekmemistim ilk kez kendimi bukadar zayif hissedeyim ,ruhum susuz ,ruhum ac kendi yarimini ariyor onun nerede oldugunu biliyor fakat onun yanina gidemiyor neden?bilmiyorum ,bildigim tek sey var bana sadece hayali kadar uzak oldugu.kim ona bukadar yakinkan ondan kacmak ister?nasil bir guctur ki bu onunla bas edemiyorum .Tanrim onu nasil yenicegim bilmiyorum fakat onu er sey den daha cok istiyorum.TOVA V KOETO VYARVAME E ONOVA KOETO SE SLUCVA.
цитирай
7. анонимен - lubov
11.07.2010 18:32
SALi Lubovta e magiya.Tya e takava sila,koyato omagqosva vseki do koito se dokosne.Edin velik ruski pisatel Kuprin e kazal ,ce istinskata golyama lubov idva na 100godini vednij neznam dali e vyarno tova ,no sim ubeden ce istinskata golyama lubov se sreshta ryadko vyarno e ce vseki covek se vlubva po nyakolko piti za tova govorim za pirvata lubov ,uceniceskata lubov ,zakisnyala lubov no tova sa razlicni trepeti na sirceto jelaniye da vidis lubimiya covek da govorish s nego dase razhosdash no tova li e istinskata golyama lubov .V knigite i filmite sishto se sreshtame s razlicni lubovni sidbi razocarovanie sreshtame se s razlicni priklucenie i se pitame tova li e istinskata golyama lubov.Az shte prodiljavam da si pitam do kato naistina sreshtna istinskata golyama lubov.'' Ti Si VLUBENA LUBOV MOYA OTKAZVASH MiLiYONi PITI DA PRiZNAESH TOVA,NO Ti Si VLUBENA''.''KOGATO TE VIDYAH OSIZNAH KAKVA LUDOST E LUBOVTA ottuk sega na kide?.
цитирай
8. анонимен - ruzgyar
12.07.2010 18:29
SALi Kak da opisha togavashnite si cuvstva predstavete si s dni da virvite prez vielicata bez da znaete ce virvite v krak.Az vinagi shte pomnya kakvo e kazal DJORDANO BRUNO ''Covek e tova koeto moje da bide ,no ne vsicko kakvoto moje da bide''.nyama da zabravya zlatnoto pravilo''Vijdai tova ,koeto drugite propuskat tova koeto te narocno ne vijdat spored mirzel ,strah, konformizim.Vijdai edin nov svyat''VSICKO E VIV VSICKO''.Hayatim boyunca hep bir ruzgyar oldum oradan oraya savruldum.hep bir seyler icin savashtim fakat artik cok yoruldum .Sanki dunyadaki tum insanlar kor ve hic bir sey goremiyorlar.Goremezler cunki DENIZDE AGLAYAN BALIGIN GOZ YASHLARI BELLI OLMAZ.artik zamana karsi yarishiyorum ve bir seyleri goze almak zorundayim .hayatimda ilk kez kendimi zayif hissediyorum .ve bu savastan galip cikmaliyim .cunki savashi kaybettigimde sadece ben kaybetmeyecegim.savashin icinde olanlarda kaybedecek
цитирай
9. анонимен - Ask
13.07.2010 16:11
Sali ''Aski yoktan var edemezsin var olan aski ise yok edemezsin''.
цитирай
10. анонимен - KiMiM BEN
13.07.2010 16:22
Sali ''dunyada okadar cok insan var ki cok az insan var''
цитирай
11. анонимен - napoleon
13.07.2010 16:40
Sali Napoleon dunyanin en zeki adamlarindan biri.yalniz kalbi olduguna inanmiyorum.Cunki unutulmaz olamk istiyordu ve buda onu unutulmaz yapti.Tum zeki insanlar unutulmaz olmak ister ainen ......Einstein gibi Aristo gibi shekspir gibi bunlar dunyanin en zeki adamlari yalniz kalpleri yoktu.Cunki unutulmaz olmak istiyorlardi ve oldularda Unutulmaz oldular yalniz unutuklari bir sey vardi?.............................................................................................................................................................
цитирай
12. анонимен - SALi Nyakoi kazvat ce zemyata se ...
13.07.2010 16:53
SALi Nyakoi kazvat ce zemyata se prodinva pod krakatati no az izvednij usetih ce stipvam vIrhu tvirda pocva vsyakah usetih cyalata planeta pod podmetkite si.BILiyorum ORDASIN BANA SADECE HAYALIN KADAR UZAGIMDASIN
цитирай
13. анонимен - sen ve ben
13.07.2010 19:59
SALi Mustafa Zaman cabuk gecmiyor artik cunki sen yanimda yoksun yoklugun tum yashama sevincimi olduruyor.Artik ne seni gormeden geciyor zaman,ne de seni gormeye yetiyor zensizlik olduruyor beni sen yoksan yanimda sanki hic bir seyin tadi yok inanilmaz bir aci sariyor dort bir tarafimi.AcImi sadece ben biliyorum kimse anlamaz beni.Gecenin sessizligi kulaklarimi saar ediyor tum Evren senin adIni bagriyor cansiz yildizlar bana neyi bekledigimi soruyor,geceler uykusuz geciyor. Bazen soruyorum kendime ya kaybedersen?ne olacak ozaman? ya o asla senin olmassa ne yapacaksin o zaman.Dogrusunu soylemek gerekiyorsa bilmiyorum fakat icimde bir yerlerde sanki bir ses bana hic korkma diyor O sensin bir bashkasi olamaz diyor icimdeki ses bana inanilmaz bir guc veriyor.Nasil oldu hala anlayamiyorum nasil beni buldu gucsus yakalandim Hic beklemedigim bir zamanda,hic beklemedigim bir yerde hic gorunmeden geldi .Tum hayatim bir anda degisti Hayatimda ilk kez gercekten mutlu oluyordum .Gorunmez Guc tum hayatimi SILbashtan yarati.Sanki dunyaya ikinci kez gelishim ve bu kez cok daha guclu.Sanki dunyanin en guclu insani bendim en zengin ,tum insanlari farklI gormeye bashliyorsun onlara farkli davranmaya bashliyorsun .icindeki seytan seni ozgurlugune brakiyor ve sen kendini temiz hissetmeye bashliyorsun.BENi DEGiSHTiREN TEK SEY ONUN VAR OLUSHUYDU.ASk geldiginde kendini hem cok guclu,hem de kendini cok zayif hissedersin .ASK tanrinin bize vere bilecegi en buyuk hediyesidir.''''O znai kralica moya na noshta.Obicam az tvoyata kosa,koyato svalya zvezdite ot nebesata i primamva vsicki tuka na zemyata.Obicashli me?molya te kaji i nedei me ti LIji NEkrii tova koeto cuvstvash ti..............
цитирай
14. анонимен - SALi ASHKIM SAHiP OLABiLECEGiN SEY ...
13.07.2010 20:09
SALi ASHKIM SAHiP OLABiLECEGiN SEY BUDUR,SAHIP OLAMAYACAGIN SEY BUDUR.
цитирай
15. анонимен - SALi mademki beni sevmiyorsun n...
14.07.2010 21:21
SALi mademki beni sevmiyorsun neden hep kalbimde olmak istiyorsun?yoksa beni seviyormusun sanirim bunu kendine itiraf edemiyorsu peki neden? cokmu zor ?sana birsey soyleyimmi seni seninle yashamak varken hayalinle yashamak cok zoruma gidiyor.Bir gun ershey in farkina varacaksin fakat ishte o zaman ersey cok gec olacaK.
цитирай
16. анонимен - SALi BASHARI, BASHARISIZLIKLA ...
15.07.2010 18:21
SALi BASHARI ,BASHARISIZLIKLA FLORT EDER.Bashari benim ,BASHARISIZLIK YiNE BENiM.ikiside ben oldugum icin ben hangisi istersem oyum.BASHARI VE BASHARISIZLIK iKiSiDE KARDESH GiBiDir.BASHARI ,BASHARISIZLIK GELMEDEN ASLA GELMEZ.BASHARISIZLIK TA BASHARI GELMEDEN GELMEZ ...
цитирай
17. анонимен - SALi iKimizde kaybediyoruz. Ha...
22.07.2010 20:45
SALi iKimizde kaybediyoruz.Hayatimda ilk kez kaybetmek uzereyim boyle olmasini hic istemedim fakat ikimizde hatalarimizin kurbani olduk.Yine hatalar yine hatalar ,hatalar asla bitmez iKiMiZDEN BiRi ARTIK itiraf etmeli.
цитирай
18. анонимен - SALi HATALARINI GORMEYEN iNSANLAR ...
22.07.2010 20:49
SALi HATALARINI GORMEYEN iNSANLAR Evde bir bardak sut icin inek beslerler
цитирай
19. анонимен - SEN
05.08.2010 19:29
SALi sen oralarda ben buralarda dinmek bilmeyen acin barinda.Boylesini hic tatmadim ben gun ve gun buyuyor icimdeki askin nefesim olmadan nasil yasharim sdabahlarim olsun istemem ruyama sen geldiysen.
цитирай
20. анонимен - hayat okadar acimasiz ki sevgilim ...
05.08.2010 19:42
hayat okadar acimasiz ki sevgilim verdigi er seyi geri alirda birsey soyleyemesin Gunah okadar acimasiz ki sevgilim nefes alip verirken azap ceker ruhun yollar dile gelip te hic birsey soylemezler .Simdi nerdesin gel kurtar beni bu AZAPTAN SALi 0000000,1%
цитирай
21. анонимен - SALi sevince durma durma kos ard...
05.08.2010 19:53
SALi sevince durma durma kos ardindan zaman yoktur git aski iste ondan sevmek bilki dogmaktir bastan .Oyle bir yol cizmisim ki sorma.BEYNiM UZATIYOR KALBIM Yorutuyor yine de dogru yola cikamiyorum.(Hic biriyle birlikte olupta kendini yalniz hissetin mi?)
цитирай
22. анонимен - SEN SENi seveni goremeyecek kadar ...
14.08.2010 17:54
SEN SENi seveni goremeyecek kadar kor olursan o da sana askini soyleyemeyecek kadar gururlu olur.VSiCKO iMA KRAi.SALi
цитирай
23. анонимен - SALi simsiyah gecenin koynundayim ...
14.08.2010 18:07
SALi simsiyah gecenin koynundayim yapayalniz yashiyorum uzaklarda biryerlerde sin biliyorum sensiz yarinlarimin bitecegini adim gibi biliyorum (dunyanin nasil guneshe ihtiyaci varsa ,benimde sana oyle ihtiyacim var)
цитирай
24. анонимен - SALi ask ask ask YARINI bekliyoruz ...
17.08.2010 14:02
SALi ask ask ask YARINI bekliyoruz peki ya YARIN hic gelmese?
цитирай
25. анонимен - SALi KARANLIK HIRSIZIN PATRONU ...
26.08.2010 18:42
SALi KARANLIK HIRSIZIN PATRONU degil ,dostudur KARANLIK DOGURMAZ ,DOGURTUR
цитирай
26. анонимен - SALi AHLAK HEP GUCLUDEN YANAYSA, ...
26.08.2010 18:47
SALi AHLAK HEP GUCLUDEN YANAYSA ,AHLAKSIZ OLMAK EN BUYUK AHLAKTIR BU DUNYADA GERCEYi gormeyen insan ,gercekle yasayamaz
цитирай
27. анонимен - SALi Mustafa KIDE e tova omayvashto ...
04.09.2010 13:40
SALi Mustafa KIDE e tova omayvashto momice...koeto obicashe momceto do smIrt.Neynite oci sa svedeni nadolu...tya se izcervyavashe...kogato tya virveshe nadolu po ALEYATA.Skrishom,vadeshe pisalkaza za neinite lubovni pisma.Kakvo beshe tova koeto iskashe da napishe tya? O,i ot kogo se strahuvashe tya? i vseki PIT ,kogato nie se sreshtame, i se pitame... KAK SE POLUCAVA LUBOVTA ?KOi PRAVI TAKA CE DA YA ima lubovta? VSEKi BiH MOGIL DA KAJA AZ...
цитирай
28. анонимен - SALi Dali vashite oci sa otvoreni ...
04.09.2010 13:45
SALi Dali vashite oci sa otvoreni ili zatvoreni...vinagi shte vijdash lubimiya v mectite si....................
цитирай
29. анонимен - SALi ASK cok buyuk bir savastir s...
04.09.2010 13:53
SALi ASK cok buyuk bir savastir sadece EN BUYUK SiLAHLARIN BEYNIN VE KALBIN
цитирай
30. анонимен - SALi moga da umra za teb. . . Otivam da ...
04.09.2010 13:58
SALi moga da umra za teb...Otivam da umra Vsicki taka kazvat NO az shte go napravya.
цитирай
31. анонимен - SALi Ozlemek Baskadir Yurekten ...
13.09.2010 15:40
SALi Ozlemek Baskadir Yurekten sevene..........
цитирай
32. анонимен - SALi Sonuna geliyoruz guzelim, ...
07.11.2010 17:03
SALi Sonuna geliyoruz guzelim,kapiyi acmazsan bu filmin tekrari asla olmaz
цитирай
33. анонимен - SALi Daha nekadar dayanabilirim ...
04.12.2010 21:42
SALi Daha nekadar dayanabilirim bilmiyorum bir seyleri itiraf etmek istiyorum fakat cok korkuyorum nereye gitsem nereye baksam hep onu goruyorum gorunmez hayalet pesimi hic brakmiyor okadar cok yalnizim ki kiminle derdimi paylashsam bana sadece bakiyor ve bana kardes seni anlayamiyorum diyor.Bu kadar zormu sanki dunyada bu hastaligi tasiyan tek benmisim gibi.Bazen insanlari hic anlayamiyorum,insan neden en cok istedigi seyden kacar.Sanirim bu sorunun yanitini biliyorum fakat bunu yazamam.Sadece sunu soyleye bilirim onun gozlerine baktigimda yesil ormanda danseden iki yalniz insan goruyorum Okadar yalnizlar ki biribirleriyle konusmak yerine dans etmeyi tercih ediyorlar fakat neden konusmuyorlar neden sadece dans ediyorlar.Kuprinin dedigi gibi dilim yok sana seni sevdigimi soyleyemiyorum fakat dilim olmadigi icin hic uzulmuyorum cunki dilim le sana gercegi asla gosteremem.sen sadece gozlerime baktigida hic duyamadigin gercekleri gorecksin ve bu gozler sana okadar cok sey anlatacak ki sen insanlarla asla konusmayacaksin cunki her insanin sana nasil yalan soyledigini goreceksin ve sende benim gibi dilsiz olacaksin sadece gercekle dans etmek icin.kuprin sadece bir kez asik oldu asla asik oldugunu soyleyemedi o dilsiz degildi onu dilsiz yapan askti aslinda AYNEN BENiM gibi sadece bir kez asik oldum dilim olmasina ragman ona bir marhaba bile diyemiyorum keske itiraf edebilsem bir gun olacak bakalim ne zaman?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
цитирай
34. анонимен - SALi hep merak etmisimdir YARIN ...
04.12.2010 21:53
SALi hep merak etmisimdir YARIN olucegini bilsen BENi sevdigini itiraf edermiydin?Bana sorsan ben ederdim cunki kaybedecek hic birseyim olmazdi .SENiNLE BiR GUN SONSUZ BIR YASAM gibi gelirdi bana .......
цитирай
35. анонимен - ASLINDA KAYBEDECEK COK SEYIM OL...
04.12.2010 21:59
ASLINDA KAYBEDECEK COK SEYIM OLURDU Sali
цитирай
36. анонимен - sali
23.12.2010 16:19
Късно е. Да ме обичаш вече късно е,
и да си моя вече късно е, искаш ме, ала късно е!
Късно е! И да не знаеш вече късно е,
и да заплачеш вече късно е, не така, вече късно е!

Ще бъда ангел от нощта, ще бъда твоята звезда,
И ще ме чакаш както лятото дъжда!
Ще чуваш само моя глас – далеч от тук ще бъда аз,
И ще прошепнеш тихо само остани...
Само остани...
Само остани...
Само остани...
Само остани...

Късно е! Да ме погледнеш вече късно е,
Да ме потърсиш вече късно е, искаш ме, ала късно е!
Късно е! Да се усмихнеш вече късно е,
И да заплачеш вече късно е, не така, вече късно е!
цитирай
37. анонимен - Песен на Слави Трифонов!!!
23.12.2010 16:20
Песен на Слави Трифонов!!!
цитирай
38. анонимен - Ne zaman tutsam ellerini, G&...
07.01.2011 20:43
Ne zaman tutsam ellerini,
Gözlerimin önünden mevsimler geçer.
Ne zaman gözlerin gözlerime değse
Samanyolundan bir yıldız düşer. sali
цитирай
39. анонимен - Seni her dü&#351...
07.01.2011 20:45
Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
sali
цитирай
40. анонимен - # Не искам да живея - искам да обичам, ...
07.01.2011 20:47
# Не искам да живея - искам да обичам, а да живея само между другото sali
цитирай
41. анонимен - Единственото реално нещо, което ...
07.01.2011 20:50
Единственото реално нещо, което определя човека като човек, това е радостта. Само истината, животът, знанието, любовта произвеждат радост. Там където има любов, където има мъдрост, където има истина, там е радостта. Радостта е резултат на Великото. Оттам се съди какъв е човекът. Ако ти си тъжен, струва ли си да намериш някого, когото да обичаш? Тогава радостта ти ще бъде като извор. Ти ще влезеш в царството на възможностите. Без радост не можеш да имаш здраво тяло. Ако искате да прогресирате, трябва да имате радост. Като дойде радостта, всички в дома ще бъдете щастливи, няма да има болести. Ако някой от вас не вярва, щом се разболее, нека се радва. Аз препоръчвам на болния човек да се купи едно барабанче, което да бие. Каквато и болест да го хване, нека бие барабана и след една седмица ще оздравее.

Вече са почнали да лекуват болните с музика. Има такива случаи в Англия. Една певица пее по радиото. Като я слушат, много болни се лекуват. В гласа й има нещо, което лекува. Дойде някой обезсърчен. Кажи му нещо насърчително. Какво ни е нужно, за да сме щастливи на земята? – Въздухът, който дишате, светлината и храната, които приемате от природата, дават щастие. Възвишените мисли, които можем да възприемем, онова чувство, което излиза от дълбочината на човешката душа, ще ни направят щастливи. Под думата душа аз разбирам онова, което си ти, човекът. Що е душата?То е човекът в своята същина, която не умира.

Казвам:Само Любовта може да направи човек от тебе, само Мъдростта може да направи човек от тебе, само Истината може да направи човек от тебе. Само при тях ти можеш да бъдеш силен, самостоятелен. Когато имаш тези три неща със себе си, навсякъде ще бъдеш дабре дошъл.

Казвам: Най-сигурното лекарство в света е радостта. Няма по-силно лекарство от радостта. В него има една експанзивност. Като станеш сутрин, да станеш радостен. Помисли за неща, които да внесат в душата ти една светла мисъл, предизвикай в себе си едно светло чувство, една възвишена благородна постъпка. SALi
цитирай
42. анонимен - sadece ben hata yapmIs olsaydIm ...
08.01.2011 21:10
sadece ben hata yapmIs olsaydIm yine kazanirdik.SENDE HATA YAPTIN GUZELIM BUYUZDENDE ikimizde kaybediyoruz.SALi
цитирай
43. анонимен - Sen en büyük ...
08.01.2011 21:15
Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.SAli SALi SALi SAli
цитирай
44. анонимен - Sen en buyuk sevgiyi hakedecek k...
08.01.2011 21:19
Sen en buyuk sevgiyi hakedecek kadar mukemmel,herkesin sevmeyi haketmeyecegi kadar ozelsin sali
цитирай
45. анонимен - SALi yoldan gecenler var da her a...
25.01.2011 21:04
SALi yoldan gecenler var da her aksam gelenler nerde....kara yazI yazildi sanma insanin da kaderi boyle
цитирай
46. анонимен - SALi Mustafa BİR R&am...
27.01.2011 17:36
SALi Mustafa BİR RÜZGARA KAPILDIM GİDİYORUM AMA NEREYE

SANKİ HAYATLA İRTİBATIM KEŞİLMİŞ BİR ŞEKİLDE

O AN KENDİMİ UNUTTUM

BİR TEK SEN VARDIN AKLIMDA

USULCA DENİZE KARŞI OTURDUM BANKLARA

BİRDEN BİRE HAVA KARARDI

DENİZDE OLUŞAN DALGALAR RESMİNİ ÇİZİYORDU

O AN GÖZLERİM DOLDU DAMLALAR YANAĞIMDAN SÜZÜLÜVERDİ

YANIMDAN BİR ÇİFT GEÇTİ EL ELE

BÜYÜK BİR AŞK VE SEVGİYLE BAKIYORLARDI BİRBİRLERİNE

İNANÇLIYIM SIGINDIM YÜCE RABBİM’ İN KUDRETİNE

ELLERİMİ ACIP DUALAR ETTİM YALVARDIM

BİTSİN BU ÇİLE AYŞEM GERİ DÖNSÜN DİYE

YAŞANMIYOR Kİ SENSİZ BİR CABA GÖSTEREYİM

MUTLU DEĞİLİM NASIL GÜLSÜN Kİ GÖZLERİM

YAŞIM 20 ŞİMDİDEN BÜKÜLDÜ BELİM

NEREYE GİTSEMDE NE ETSEMDE UNUTMAZ SENİ BU YÜREĞİM

DOSTLAR DER OLDU SENİ SEVENİ SEV DİYE

YAPAMAM SEN BENİ SEVMESENDE SEVERİM SENİ YİNEDE

EGER BİR GÜN GÖCÜP GİDERSEM AHİRETE

ÇİÇEK YERİNE AŞK, SEVGİ GETİRSİNLER KABRİME

ÖLÜMÜMÜN ÜSTÜNDEN YÜZYILLAR GECSEDE

BİLİYORUM Kİ ÖRNEK GÖSTERİLECEK BENİM SEVGİM İBRETİ ALEME.
цитирай
47. анонимен - SAli AradIgIn Burada, peki sen n...
27.01.2011 17:42
SAli AradIgIn Burada,peki sen neredesin .....................................................????????????????????????????????????????????????????????????
цитирай
48. анонимен - SALi BENiM ACIYA VERECEK BiR SEyiM ...
27.01.2011 18:26
SALi BENiM ACIYA VERECEK BiR SEyiM KALMADI ......
цитирай
49. анонимен - Р.Н.Б.
27.01.2011 20:11
Наполеон е бил велик човек, фактът че е останал в историята с множеството си победи го доказва. А мисленето му е много верно ако се замислиш ще откриеш какво всъщност е искал/ казал!! Народът му го е обожавал..
цитирай
50. анонимен - SALi Ako mislya samo za loshoto shte ...
29.01.2011 17:51
SALi Ako mislya samo za loshoto shte propusna vsicko hubavo .....Napoleon e bil velik covek yavno nikoga nesi vijdal velik covek .
цитирай
51. анонимен - SALi Covek jivee s drugite i stava ...
29.01.2011 18:00
SALi Covek jivee s drugite i stava covek t.e.poznava sebesi blagodarenie na drugite. insanlarIn icinde maymunculuk olmasaydI hayat dahada guzel olurdu.
цитирай
52. анонимен - SALi MUSTAFA NURi HEPiMiZ BiR BA...
04.02.2011 21:37
SALi MUSTAFA NURi HEPiMiZ BiR BATAKLIKTA YASIYORUZ AMA BAZILARIMIZ YILDIZLARA BAKIYOR.....
цитирай
53. анонимен - SALi uzerine cekersin perde hic ...
13.02.2011 18:52
SALi uzerine cekersin perde hic bakmazsin arkana hic cevap buldun mu sorularIna onedir seni kIzdiran memnun edecegi yerde oyle gecer zaman ki hic anlamadan olursun 100yaSInda gunlere bakarsin fakat onlari yakalayamassIn NE ZAMAN itiraf EDECEKSiN beni sevdigini.BENi bekleme ben sana soylemem cunki sen hic arkana bakmIyorsun.KAC KACAbildigin kadar BENDEN HATTA okul da bile kac umurumda degil cunki ben bir seyi okadar iyi biliyorum ki sorma gitsin istersen kac istersen kacma ister gozlerini kapat beni gormemek icin ister kapatma ben her zaman senin hayalinde olucagIm ..........iste yine sana yazIyorum cunki seni sadece boyle gorebiliyorum ne cilesi babam sanki iskence okadar cok seviyorum ki okadar cok inanIyorum ki nereye kadar guzelim engel mi var sevgimize inanmIyorum tek engel gururumuz bas koydum ben bu yola asiklar anlar beni sadece yalnIzlar bilir halimi nerede olursan ol ben bulurum seni inan bana kacamassin kaderinden .mutluluk yakIn yarIndan yakIn ...
GEL artIk guzelim sahibine gel senden baska yar sevemem okadar gucsus kaldIm ki yinede senin gercek olduguna inanIYORUM.keske soyleye bilsem seni sevdigimi sen bana hic yardIm etmiyorsun ki yalniz basaramam biliyorsun .............................HADi YARIN BiTiRELiM ikimizde itiraf edelim sevgimizi ....
цитирай
54. анонимен - SALi ask cesaret ister, kocaman bir ...
19.02.2011 15:02
SALi ask cesaret ister ,kocaman bir yurek ister ...KALP SOZE BASLAYINCA AKIL SAGIR OLUR ...
цитирай
55. анонимен - SALi Mustafa AKLIM BASIMDA DEGiL ki ...
19.02.2011 20:28
SALi Mustafa AKLIM BASIMDA DEGiL ki sebebini bilmiyorum .hatIRALAR GOZLERIMDE DALIP DALIP gidiyorum .Elimden hic bir sey gelmiyor ona soyleyemiyorum SANIRIM BU YUZDEN KAYBEDECEKLER Listesindeyim .KAYBETMEK istemiyorum cunki seven insan er zaman gerceyi bilir .BANA YARDIM EDECEK hic kimse yok BU YUZDENDE COK YALNIZIM ,YALNIZ insan basaramaz ki.YASAMIM BOYUNCA SADECE RUZGAR DOKUNMAMIS BiR DAL ARADIM HAYAT DENEN O KOCAMAN AGACTA VE SENi BULDUM.SiMDi iSE NE YAPACAGIMI Bilmiyorum bildigim tek gercek sanIRIM SENi SEViyorum.hadi ARTIK BE GUZElim GORMUYORMUSUN HAYAT OKADAR ACIMASIZ ki gel kurtar beni su azaptan nefes alIp verirken azap ceker ruhum hadi gel kurtar beni bu azaptan .sadece tek bir yalIS icin cezalandIrma beni .kimseler gormesin kimseler bilmesin benimle yasasin bu sevdan.Hic birsey yapmadan izledin beni hala eder gibi OFFFFFFFF olmuyor bi turlu baslamIyor sen olmasan su kalbim kimseye boyun eymiyor bir bilsen beni bir anlaya bilsen beni bir farkIna varabilsen seni ne kadar sevdigimi .ben aptal degilim zamanI geri dondurmek istemiyorum cunki biliyorum uzaklarda biryerlerde beni dusunen biri var .simdi soruyorum sana kaybetiginde ne olucak nasIl gerceyi bulabileceksin nasIl birkez daha bunu yasayabileceksin ikimizinde sadece tak bir sansI var .ya itiraf edeceyiz yada ikimizde kaybedeceyiz .inaNIyorum sende inan .....sen hic farketmeden kalp KirmadIn MI biliyorum senin kalbini KIRDIM .bu yuzdende PERiSANIM simdi fakat mutlu olmadIgInI biliyorum .geri don sadece bir kez arkana baksan beni goruceksin gururum el verse arkandan sana bagIrIcam Seni sevdigimi aykIrIcam ersey bana esni haTIRLATIYOR ben seni unutmak isterken olmuyor seni seviyorum unutamam ki olurda birgun arkana bakacak olursan beni goruceksin ve buyuk masalamIz gercekten baslayacak..........insanI kendisi kadar kimse kandIramaz
цитирай
56. анонимен - Sali Mustafa Obicay me, zashtoto ...
11.03.2011 19:10
Sali Mustafa Obicay me,zashtoto otVItre bavno umiram LIji me,vikay me,ne znaesh li ce moeto SIRCE place .Pogledni v ocite mi,shte namerish TIGA i SAMOTA.Pogledni v dushata mi,CUVSTVAM SE TOLKOVA PRAZEN.
цитирай
57. анонимен - pesen
16.03.2011 19:08
http://www.youtube.com/watch?v=_sRRCoeyOMQ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juliannikolov
Категория: Изкуство
Прочетен: 872858
Постинги: 108
Коментари: 478
Гласове: 11915
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930