Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2007 23:41 - Любими мисли на Балзак
Автор: juliannikolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8765 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 17.12.2016 10:15



Коя жена, колкото и простодушна да е, не желае да буди завист?


*


Човекът, способен непрестанно да бележи фактите с мисълта си, е гениален. Но и най-гениалният човек никога не разгръща всеки път гения си, иначе би заприличал прекаено много на бога.


*


Геният има мисията да търси в отделните действителни случаи онова, което би било вероятно за всички!


*


Мъжете могат да досадят с постоянството си, жените - никога.

*
Благородната и непорочна жена е като неопетнена съвест, която ни показва самите нас в красива светлина. С такаважена ставаме велики, горди и непорочни.

*


Женската мисъл е надарена с невероятна еластичност.


*


Тоалетът  за всички жени е постоянна изява на съкровените мисли, език, символ.


*

Тоалетът е дивната поезия на женското съществуване.

*


Жените изискват толкова колкото дават.


*


Амбицията е като смъртта, тя трябва да сложи ръка на всичко.


*


Младите гребат напрегнато в галерите на амбицията.


*


Най-опасният момент в сделките е когато всичко върви като по мед и масло.


*


И ангелите не са лишени от честолюбие когато се нареждат около всевишния.


*


Тайната на всички жени: те са героични като са сигурни, че са всичко за един надарен и безупречен мъж.

*

Когато се чувствава виновна вътре в себе си жената показва най-голяма женска гордост.


*


Светът е жесток, обществото не лекува злините, които поражда, награждава с почести ловките лъжи и не отрежда никаква награда за безмълвната преданост.


*


Тактичността за чувствата е това, което е грациозността за тялото.


*

Безразличният мъж изглежда порядъчно грозен в очите на всяка жена.


Тагове:   мисли,


Гласувай:
1



1. kardamom - харесва ми балазк...
05.06.2007 14:58
многонегови творби съм чела.. но май беше отдавна... стилът му е много добър...
а и май.. много френски автори са ми любими..
дюма на първа линия...
цитирай
2. juliannikolov - Тези мисли съм си ги записал преди 7 години
05.06.2007 15:27
тогава четох няколко романа на Балзак. Любимите ми са "Селкият лекар", "Шагренова кожа", "Една тъмна афера", "В търсене на абсолютното". Вчера случайно попаднах на старо листче със записки и реших да ги пусна тук. Иначе от френските автори най-много обичам Стендал и Мопасан.
цитирай
3. kardamom - браво на теб..
05.06.2007 15:38
и аз имах такива мисли в училище.. но отдавна съм им загубила дирята... жалко..
а когато четох за римската империя /бях се захласнала по тази тема по едно време/ бях си записала много интересни мисли на латински..
то сега ако се разровя в нета .. сигурно ще ги открия.. но..
така от тетрадката е по интересно.. нали..
това са мисли, които сам си записал, защото нещо в тях е докоснало душата ти.. нали..
цитирай
4. juliannikolov - Така е,
05.06.2007 15:58
впечатлявам се от мисли, които по някакъв начин засягат неща, които са близо до сърцето ми в момента на четенето.
Не съм търсил мисли по интернет, някои съм ги записвал от романи, а други дълбоко са се врязали в съзнанието ми.
цитирай
5. kardamom - in vino veritas!!!
05.06.2007 16:10
истината е във виното..
ако съм го написала правилно... май това помня... хахаха.. може би защото обичам вино!
важно е да вникваш в съдържанието на думите.. изразите .. както и при музиката...
цитирай
6. juliannikolov - Почнеш ли наполовина си свършил -
06.06.2007 10:13
това е любимата ми латинска сентенция, а неин автор е Хораций - може би най-мъдрият поет.
Обожавам античността, често си мисля за онази епоха, а и за Ренесанса - тогава хората наистина са дишали с пълни гърди. Съвременният човек е обременен от информация, а това драстично намалява способността му за действие.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juliannikolov
Категория: Изкуство
Прочетен: 870417
Постинги: 108
Коментари: 478
Гласове: 11910
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031