Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2014 16:35 - Не става само с четене, трябва и акъл...
Автор: jurnal Категория: Забавление   
Прочетен: 1336 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 16.09.2014 16:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И като се почна едно безкрайно изброяване на автори и заглавия. За предизвикателството с десетте книги,  което замени ледената кофа, говоря. Пишат хората, изброяват, пънат се, пъчат се с бройки, като гларуси. И баш като гларуси изписват любимите книги с правописни грешки или пък въобще не им помнят имена, или пък никога не са ги чели, но някога са имали намерение да го направят, или просто са чули, че е хубаво да се чете.
Признавам си, че говоря така от завист. Идея нямам колко книги съм прочела, да не говорим, че на повечето не им помня точно имената, за авторите и дума няма да отваряме. Понякога даже се чудя чела ли съм книги въобще през живота си. То сигурно и други се чудят същото, ама нейсе. За друго ми беше думата. За какво е това безкрайно биене в гърдите с бройки, бе, книжни гларуси? Ми като сте прочели "Нежна е ноща" (т след щ-то няма, поне според една моя позната, в чийто списък книгата беше на първо място), помните ли какво пишеше там, нещо, тъй, като поука, туй онуй, остана ли ви. Светна ли ви някаква лампичка като изръшкахте десет томчета, докато си препичахте телесата на плажа, или всичко беше за бройката?
   Иначе и аз съм чувала, че е хубаво да се чете. Макар че има хора, дето и една книга не са прочели, пък могат да те научат на толкова мъдрост, колкото и професор не може да ти даде. Има и такива, които четат и извличат ползата от всеки ред. И им личи. Пък има и други, дето са прочели де що книга им е попаднала, ама пак пипето им, колкото на гларус. Понеже то, драги, не става само с четене, трябва и акъл...



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Де тоя акъл?... :)
16.09.2014 17:24
Де тоя акъл?... :)
цитирай
2. jurnal - търсим :)
16.09.2014 17:27
пък нали казват, че който търси, намира :)
цитирай
3. injir - Все повече се обезнадеждавам. . . ...
17.09.2014 03:48
Все повече се обезнадеждавам...:)
цитирай
4. kapricia - :)
17.09.2014 18:41
Това - във фейса ли? :) Признавам си, и за получих подобно предизвикателство, че даже и се включих. Така - по инерция. Питат ме, отговарям. После обаче се зачудих и аз така като теб колко ли книги всъщност съм прочела и от колко от тях нещо ми е влязло в главата. :) Обаче да ти кажа - акълът не идва с четенето. Познавам хора, дето от четене буквално изкукуригват и накрая пак са си същите тъпоъгълници, само че малко по-изтрещели и на самочувствие. Та така. Хич даже не е в четенето ключа за бараката. :)))
цитирай
5. jurnal - напълно съм съгласна :)
17.09.2014 18:51
Във фейса, да :) а, за другото, напълно съм съгласна - и без четене не става, ама книгите не са панацея, защото често пълнят само очите, а главата си остава празна :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jurnal
Категория: Забавление
Прочетен: 27972
Постинги: 33
Коментари: 14
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930