Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.08.2015 10:15 - Janis Joplin - Piece of my heart /Джанис ДжАплин – КЪС ОТ МОЕТО СЪРЦЕ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2334 Коментари: 0 Гласове:
1



image
image

С Том Джоунс, 1969

image
image
image

"Винаги съм искала да бъда художник, и понякога се получаваше. Като другите млади момичета, желаещи да станат стюардеси, аз четях. И рисувах. И размишлявах."

image

"На сцената се любих с 25 000 човека; и след това се прибирах самотна у дома..."

(Ела...)
Не успях ли да те накарам да се чувстваш,
Като единственият мъж?
Не успях ли да ти дам всичко,
Което само една жена може  да ти даде?
Мили, знаеш, че го направих!
И всеки път си казвах, че ми писна.
Но мисля да ти покажа, скъпи, че жената може
Да бъде... много упорита...

Искам да дойдеш! Ела, ела, ела...
И вземи едно малко късче от моето сърце, скъпи.
Разбий го! Разбий още едно малко късче
От моето сърце, скъпи! Да...  Ела!
Притежавай го! Вземи още едно малко късче
От моето сърце, скъпи! Ти знаеш, че то е твое...
Ако това те накара да се чувстваш по-добре...
О, да, наистина!

Ти си на улицата, изглеждайки добре...
Но, скъпи, дълбоко в сърцето си, предполагам,
Ти знаеш, че не постъпваш правилно...
Никога, никога, никога, никога -
Ти не ме чуваш, че плача до заранта...
Скъпи, аз плача през цялото време,
И през цялото време си казвам,
Че не мога да понеса още болка...

Но, когато ме прегърнеш,
Аз искам да ти изпея още веднъж, да ти кажа:
Искам да дойдеш! Ела, ела, ела..., да, вземи го!
Вземи едно малко парче от сърцето ми, скъпи, да...

Разбий го! Разбий още едно малко късче
От моето сърце, скъпи., да... Ела! Притежавай го!
Вземи още едно малко късче от моето сърце, скъпи!
Ти знаеш, че ще го получиш, дете – ако това
Те накара да се почувстваш по-добре.... 

В Уикипедия е посочено, че фамилията на Джанис се произнася ДЖАПЛИН, а не ДЖОПЛИН. Бел прев.


Превод и бележки: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2013




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572631
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!