Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 10:34 - Винаги ли трябва да слагам заглавие?
Автор: brn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 602 Коментари: 2 Гласове:
2



 Добро утро България! Това вече на добър ден бие. Влизам си в блога и гледам имам "доста" прочетени, коментарче си имам, че и гласове. Не очаквах такъв интерес за няколкотото часа, през които съм спял. Но статистиката не ме вълнува мен. Тук съм да се развивам и понякога да изливам гнева си. Искам да благодаря на sorrowfulwolf за подкрепата и на другите гласували за мен. Но най-вече на sorrowfulwolf той ще си остане първия.
 Разгледах му профила (все още не знам дали е той или тя трябва да попитам) и видях едно клипче на T.A.T.U. И аз като фен на руската музика, по-скоро любител, си пуснах песента, но се оказа някакво менте. Не като оригинала, който звучеше по касетофона в началното училище, когато Т.A.T.U. бяха хит в цяла Европа. Като малък много ги слушах, а и сега си ги пускам от време на време. Момичетата били на другия бряг. Кофти наистина за мъжката аудитория, които тайно таят някакви мисли. Всички знаем обаче, че това е една комерсализация. Юлия едно от двете изпълнителки роди момиченце през 2004. Момочетата само се преструват пред камерата, за пари и слава. То в днешно време друго не остана. Примери с българи колкото щеш. Абе живота се е превърнал в един театър, в който всеки един от нас играе своя си роля. Понякога дори играем и по няколко роли наведнъж, което води до неприятни усещания. Ако почна темата за комерсализацията много ще има да пиша. Като стана дума ще ви дам една тема да коментирате долу в коментари: какво мислите за така нашумелия FaceBook?
 Желая ви приятен и успешен ден! ТОТОто е насъбрало голяма сума отивайте да пускате фишове с най-различни комбинации.



Гласувай:
2



1. sorrowfulwolf - Ами мъжко съм, мъжко съм. т. а. Т. у са ...
07.02.2011 23:14
Ами мъжко съм, мъжко съм. т.а.Т.у са ми също едни от любимите руски изпълнители и между другото до колкото разбрах Юлия наскоро(или може би не чак толкова) роди дори втора рожба. Жалко за мадамата...сигурно си е прецакала хубавото тяло :) Фейсбук, фейсбук. В началото не ми харесваше идеята на сайта, но сега пък ми допада до някъде. Може да бъде интересно нещо :) Лека вечер. ;)
цитирай
2. brn - За Фейсбука питах, защото съм не...
07.02.2011 23:43
За Фейсбука питах, защото съм негативно настроен към този сайт. Нямам си регистрация там, а и не мисля да си правя скоро. Всички колеги в университета имат регистрация и все ме карат да си правя, но аз съм си инат. Не ми харесва някак си сайта. Клюкарски ми се вижда. Новините за които ми разправят колегите са ги прочели вътре във ФБ. Естествено там е като един блог в който всеки пише каквото си иска. Като хора всеки има право на мнение. Друго което не ми харесва са измислените приятели вътре. Бях чел че има агенция, която с/у сума ти урежда приятелство с някаква звезда. Глупава работа. Нито тази звезда ме знае кой съм, нито имам някаква полза от това. Ако ми трябва Приятел за услуга винаги ще му имам данните и ще мога да се свържа с него. Лично аз предпочитам контакта очи в очи. По истински си е. За мъжете, които си уреждат срещи в нета какво да кажа: ами момчета нямате топки за тая работа. Я по-смело. Ама то с тия розови тениски взеха да изпедерастяват всички. Надявам се няма цензура в блог-а. Но защо пък да има. Блог-а си е мой :) Какво друго за ФБ? По добре да имам папка в ДС, отколкото регистрация във Фейсбука. Пак късно пиша и мисля да си лягам да съм свеж за нови подвизи утре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6110
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930