Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2007 17:57 - Мисли на Стендал за живота, обществото и любовта
Автор: juliannikolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3984 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2007 21:28


За жената олицетворение на общественото мнение са първият срещнат глупак или първата лицемерна приятелка, която се обявявява за негов верен изразител.

*


В обществото трябва да се влиза с дуел.


*

За сърдечната наслада и за любовта е нужна самота, но за да успееш, са нужни светски познанства.


*

Колкото повече ни харесват толкова по-малко истински сме харесвани.

*

Според Алвиза дързостта да напишете любовно писмо, на жена която обожавате и която гледайки ви нежно, се кълне, че никога не ще ви обикне, е непростима липса на такт.


*

Благоразумие, благоразумие! Ето с какво проглушават ушите на бедния влюбен.


*
Току що сме видели жената, която обичаме и образът на всяка друга разстройва зрението, причинява физическа болка в очите.

*

Да бързаме да се наслажваваме, минутите ни са преброени, часът, който прекаран в скръб, не отдалечи смъртта от мен. Да работим, защото работата е майка на удоволствието, но никога да не се поддаваме на скръбта.

*

Да разсъждаваме мъдро преди да вземем решение, но веднъж решили, да не се отмятаме никога.

*

Погледите са голямото оръжие на благонравното кокетство.



Тагове:   мисли,   обществото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много ми е интересно как и откъде намираш всички тези мисли :)
16.06.2007 21:21
Имам предвид, че ако нещо толкова добре синтезирано ми попадне, то просто е дошло в подходящият момент да вникна в него. Подходът ми е малко мързелив, но нима ако се взирам часове в книги на непознат език това би ми помогнало?
Сетих се за това, защото тези мисли извадени тук най-много ми приличат на написани на "случайно" отворена страница от мъдра книга. Такива, които говорят и помагат по-лесно да вникнем в настоящия момент от живота си.
Хубави ви са и практични тези мисли. Едва ли мога да изброя колко благоразумие съм изприказвал последния месец ;)

Голди
цитирай
2. juliannikolov - Голди,
16.06.2007 21:27
Всички тези мисли тук не са случайно извадени. Имам навика като чета нещо да записвам мислите, които най-силно са ме впечатлили. Обикновено те точно отговарят на емоционалното ми състояние по време на четенето.
Да, някои от тях могат да бъдат много полезни, но никога не бива да забравяме, че на този свят универсални рецепти няма.
И все пак, дълбоко съм убеден, че мъдрият трябва да търси закономерностите в живота - макар и да не са валидни за 100% от случаите.
цитирай
3. nait - Както се казва
17.06.2007 07:17
Има поговорка за всеки един случай.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juliannikolov
Категория: Изкуство
Прочетен: 872965
Постинги: 108
Коментари: 478
Гласове: 11915
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930