Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2007 22:41 - Любов,приятелство...и...още нещо
Автор: martityyy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8192 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Хубаво е да кажеш на някой че го обичаш!
Не бива да криеш това,
защото този някой може да те обича също!
image

Не крий чувствата си,
дори този когото обичаш да е твой много добър приятел!
Той може да стане нещо много повече от това!
И дори да се скарате,
ти не губи надеждата,
не унивай!
image От къде знаеш че този някой не те обича?
Едва ли се е осмелил да ти го каже...
та той ти е приятел!
Усмихни се,
image
Ако той ти е истински приятел,
никога не те е предавал,нали?
И не е говорил зад гърба ти лоши неща за теб,нали?
Помисли си...
image
Той ще те разбере винаги!
Ще ти даде съвет,
ако си в беда или нещо ти тежи!
И винаги ще бъде до теб!
image
Помисли си много добре!
Не губи надежда!
image
Защото само Твоят Истински Приятел би те разбрал!
Обади му се или го намери,
поговорете си,
не се оставяй мъката да те води!
image
Защото Тя(мъката,болката,страданието...и всички нейни двойници) са най-голямото препядствие в този живот!
Бъди себе си,
Вярвай!
Ти можеш!
Отвътре,в себе си ти го знаеш!
image
Защото дори в края на тунела има лъч светлина,
който те води към верният път!
Опитай,просто опитай!
"Аз вярвам,
аз мога,
аз зная!"
Не се предавай толкова лесно!
Нали знаеш,приятелю,че само силните отселяват на този свят!
Бъди един от тях!
Аз знам,аз мога,аз вярвам,че ти ще успееш!
image
Не плачи,моля те!
Опитай се да бъдеш силен,
не се предавай толкова лесно!
Ти си изключителен!
Ти си страхотен човек!
Всички разчитат на теб,
защото ти имат много вяра,
те просто знаят,че няма да ги предадеш!
image
Не се затваряй в себе си!
Не е честно!
Напротив,
напук на всички,
направи това което смяташ за добре,
ти можеш!
Аз вярвам!
image
Усмихни се!
и
Продължавай напред!



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martityyy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62553
Постинги: 8
Коментари: 4
Гласове: 197
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930